woensdag 7 oktober 2009

Even bijpraten!


Op 27 januari heb ik mijn laatste stukje geschreven, inmiddels zijn we bijna negen maanden verder. Wat ik zoal gedaan heb in de tussentijd? Héél veel, te veel om in één bijdrage even snel te vertellen. De komende weken zullen jullie er achter komen.
Het voornaamste is dat ik weer beter ben. Heeft die dubbele longontsteking dan zo lang geduurd? Nee, dat gelukkig niet! Maar de longontsteking bleek slechts het begin van een lange periode kwakkelen te zijn. Zoals al aangekondigd heb ik veel medelijden met mezelf gehad, me heerlijk gewenteld in mijn poeletje ellende maar daar heb ik nu echt wel genoeg van! Al een tijdje trouwens.
De hele zomer lang heb ik zo'n beetje vakantie gevierd. In mijn tuin met de Italiaanse logés...in Amsterdam met de Oostenrijkse logés (ik ben zelfs in de Bulldog geweest!), in Italie met mijn lieve nicht en haar gezin, nog een een keer naar Italië (voor één dag!) en weer terug met dochterlief...Heerlijk. Heerlijk druk, heerlijke mensen en natuurlijk ook heerlijk eten. En dat was te zien ook!
Verder? Verder heb ik contact opgenomen met 'mijnheer Pastoor' omdat ik katholiek wil worden, heb ik afscheid moeten nemen van de buurvrouw, ben ik met vrijwilligerswerk gestart, heb ik flink ruzie gemaakt met een 'boze buurman' en heel wat boeken gelezen.
Daarnaast...heb ik een profiel aangemaakt op een zogenaamde datingsite. Het zou best eens kunnen dat daar in de nabije toekomst nog aardige anekdotes uit ontstaan. Een paar heb ik er trouwens al, ééntje over ledlampjes en ééntje over André Hazes. Maar ook die houd ik nog even voor me. Er staat mijn lezers nog wat te wachten dus.
Maar zo overdreven als in het begin wordt het niet meer. Elke dag een column is amper vol te houden, hoe leuk en vol het leven ook is. Ik blijf regelmatig schrijven, maar één keer in de week lijkt me een beter idee dan elke dag!
Ik ben blij er weer te zijn, nu maar hopen dat jullie er ook plezier aan beleven!
Tot volgende week.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat fijn dat je ons trouwe volgers weer even bijpraat!Maar vooral wat fijn, dat het weer goed met je gaat!
Liefs
Lin

Anoniem zei

SHE IS BACK!!!!! Knuffel van je trouwe fan/ vriendinnetje x

Anoniem zei

Je bent weer terug ! Nou we kunnen niet wachten; zit Hoofddorp ook weer in de planning?

Jules zei

Gezellig, leuk dat je weer schrijft!

Unknown zei

Dank jullie wel, fijn dat jullie het ook leuk vinden! Hoofddorp??
Er wordt aan gewerkt! (Jaco?)

Midlife Me zei

Welcome back! Leuk! En ben benieuwd naar de avonturen met de datingsite.

Anoniem zei

yep jaco

Anoniem zei

Benieuwd... Led-lampjes???