maandag 7 december 2009

Kiezen èn delen!

Zoals de meeste bezoekers allang hebben gezien, heb ik de lay-out van mijn weblog aangepast. Zelf vind ik het mooi, maar ik heb al begrepen dat de meningen hierover verdeeld zijn. Vandaar de enquête hiernaast! Ik hoop via deze kleine poll te weten te komen wat jullie ervan vinden. Maar dan moet je natuurlijk wèl even die paar seconden de tijd nemen om een keuze te maken en op het balkje 'stemmen' te drukken. Het is simpel en snel en je maakt mij er erg blij mee. Dus? Stemmen, graag!

4 opmerkingen:

Midlife Me zei

Lollig zo'n enquete-tje! Ik heb het laatst ook een paar keer gebruikt. Ik zou trouwens lekker doen wat je zelf wilt met de vormgeving ... het is toch jouw blog? Niet dan ;)

Unknown zei

Tja...maar ik wil ook wel weer graag dat mensen het leuk en vooral prettig leesbaar vinden. Ik heb de hoop nog niet opgegeven dat ik 'verder' mee kom! En het is ook leuk om vast een beetje te peilen voor als ik straks mijn 'echte' website ga ontwerpen (met schoonzoon)!

Avalanche zei

Ik vond de vorige sfeervoller, dus vandaar mijn stem op 'vorige'. Lollig filmpje trouwens, how to vote ;-)

Unknown zei

@Avalanche: dankjewel voor het stemmen. Ja, dat filmpje...zou de gemiddelde Amerikaan dit nou echt nodig hebben? Zijn we hier toch slimmer!