maandag 9 november 2009

Biologisch tussendoortje

Nee...vandaag geen 'leuk stukkie' van mijn hand, dat komt morgen, maar wel een tussendoortje. Een biologisch tussendoortje wel te verstaan.
Mijn collega Midlife Me (zij schrijft ook een BOEK, dus misschien is dat 'collega' wel een beetje vrijpostig!) ontving een mail die zij op haar website heeft geplaatst.
Het gaat erom dat het blijkbaar mogelijk is een kamerdebat te forceren over de prijs van biologische producten. Die zouden een aantal jaren BTW-vrij verkocht kunnen worden.
Daar zijn 'handtekeningen' voor nodig, die van u ook! U kunt uw virtuele handtekening heel gemakkelijk zetten. Ga nu even naar de tekst en met twee klikken bent u klaar. Zou toch erg fijn zijn als wij, mede dankzij u, straks voor een zachte prijs lekkerder èn gezonder kunnen eten!
Mocht u niet eerst de begeleidende tekst willen lezen, kunt u ook direct naar de site gaan: biobtwvrij

4 opmerkingen:

Midlife Me zei

Wat een snoepje, dat varkentje. Als ik met pensioen ga, wil ik varkens houden en op het platteland wonen ... kweet nog niet of ik het daar zal uithouden .. heb zo mijn twijfels... maar de varkens lijken me erg leuk!

Unknown zei

Haha...ook in een verboerd bouwderijtje op de Dam misschien? Enniewee, ik ben dus helemaal gek op varkens,ik wilde jarenlang een varkentje als huisdier...Mag ik dan later naast je komen wonen?

Janny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Janny zei

'k Begrijp dat varkentjes ook helemaal ín zijn tegenwoordig. Zag een enge dunne voetbalvrouw op t.v. met een varkentje zo groot als een handtas. Of misschien was het wel haar handtas?